Apparaat compatibiliteit:

Retourvoorwaarden

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is niet gebruikt.

Bestel je als consument (particulier)? Dan mag je binnen 14 dagen na ontvangst je een bestelling retourneren.

Wij kunnen waardevermindering in rekening brengen wanneer het product niet aan deze eisen voldoet.

Wanneer je zakelijk hebt besteld is het helaas niet mogelijk om je bestelling te retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Via onderstaande link kun je heel eenvoudig je retour aanmelden. Vul ons retourformulier in en kies voor je favoriete verzendmethode. 

Retourzending aanmaken

Wacht na aanmelden op bevestiging van één van onze medewerkers om het pakket retour te kunnen sturen. Het formulier dient enkel om je retour voor te melden.

Je kunt gebruik maken van het modelformulier maar bent hiertoe niet verplicht.

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje.  Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

Mag ik bestelde producten uitproberen alvorens ze retour te sturen?

Uiteraard mag je de ontvangen producten even uitproberen zoals je dat in een winkel ook zou doen. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.  

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Voor het retourneren van pakketjes betaal je de verzendkosten slechts €5,95. Dit wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons terugkrijgt.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. 

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je hebt aangetoond deze te hebben opgestuurd.

Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode tenzij je uitdrukkelijk anders hebt ingestemd.

Naar welk adres kan ik mijn retour sturen?

Dit kan naar:
Qost t.a.v. afdeling retouren

Darwinstraat 9E

6718XR EDE

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via klantenservice@qost.nl