Contact
Kan ik jullie telefonisch bereiken?
Jazeker! Wij zijn op werkdagen tussen 11:00 en 14:00 telefonisch bereikbaar via 0318 – 724 370.
Daarnaast kan je 24/7 een mail sturen naar: info@qost.nl of rechtsonder in het scherm een chat starten.
Ik heb een vraag over een bestelling die ik heb gedaan via Bol.com
Uiteraard is het mogelijk om je vraag over je Bol.com bestelling aan onze klantenserivce te vragen.
Mocht je vragen hebben die betrekking hebben tot de logistieke afhandeling van je Bol.com bestelling, dan vragen wij je om rechtstreekscontact op te nemen met de klantenservice van Bol.com.
Dit aangezien de complete logisiteke afhandeling is uitbesteed aan Bol.com zelf.
Bestellen, verzending en bezorging
Wat is de levertijd?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Bestellingen die op werkdagen vóór 17.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Kan ik mijn bestelling online volgen?
Al onze bestellingen worden verzonden met Track&Trace. Zodra je pakket onderweg is ontvang je een mail met de Track & Trace code. Hiermee kan je de bestelling gemakkelijk volgen.
Op welke manier kan ik betalen?
Bij Qost kun je gemakkelijk en veilig betalen met de volgende betaalmethodes:
- iDeal
- Bancontact
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Klarna*
* Bij de betaalmethode Klarna wordt er een toeslag van € 1 + 2,99% in rekening gebracht.
Garantie
Wat is de garantietermijn?
Wij bieden minimaal een garantietermijn van 3 jaar aan.
Mocht dit anders zijn, staat dit altijd bij het product vermeld.
Deze fabrieksgarantie of verkopersgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Product defect binnen garantie peridoe
Wanneer een product binnen de garantieperiode defect raakt, heb je recht op garantie. Het product kan je langs brengen of naar ons retour sturen.
Wanneer je defecte product bij onze service afdeling binnenkomt, zal je klacht worden onderzocht. Is je product defect dan zal de service afdeling dit product vervangen, repareren of opsturen naar de fabrikant voor reparatie.
Wij sturen het gerepareerde of nieuwe product kosteloos naar je retour.
Ik heb een klacht
Wij gaan altijd voor de 10. Helaas kan het voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@qost.nl. Wij zullen samen met je tot een oplossing komen om het geschil naar tevredenheid van beiden op te lossen.
Je klacht wordt binnen 24 uur in behandeling genomen. Wij zullen je binnen uiterlijk 5 werkdagen van een inhoudelijke reactie voorzien.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).